فایل بلاگ2

مقاله،تحقیق،پروژه،نمونه سوال،کتاب و سایر مطالب برای اساتید دانشجویان معلمان

فایل بلاگ2

مقاله،تحقیق،پروژه،نمونه سوال،کتاب و سایر مطالب برای اساتید دانشجویان معلمان

فایل بلاگ2

ما در این بلاگ سعی نموده ایم با ارائه انواع مطالب علمی برای اساتید،دانشجویان،معلمان،و سایر اغشار جامعه پاره ای از مشکلات علمی و تحصیلی آنان را برآورده کنیم امیدوارم با کمک شما دوستان به این هدف دست یابیم با تشکر

بایگانی

دانلود پروژه کارآفرینی تاسیس کافی شاپ

دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۱۳ ب.ظ

دانلود پروژه کارآفرینی تاسیس کافی شاپ:

دانلود پروژه:

 پروژه کارآفرینی تاسیس کافی شاپ-WORD

قیمت فقط ۲۰۰۰ تومان

این تیم در نظر دارد یک واحد تجاری به مساحت ۶۰ m2 را به عنوان کافی شاپ در محله عباس آباد تهران (خ بهشتی) راه اندازی نماید. هزینه مورد نیاز ۹۸۰ میلیون ریال پیش‌بینی می‌شود.

درآمد مطمئن و پایدار حاصل از فعالیت در صنعت غذا و نوشیدنی، سودی رضایت بخش و البته رو به رشد را در این کسب و کار پیش رو ترسیم می‌کند. روحیه تنوع طلبی در قشر جوان موجب شده است که براساس آمار، بخش عمده‌ای از اوقات فراغت و بودجه خود را در مراکز تهیه و توزیع انواع خوراک و نوشیدنی صرف نمایند. جذابیت و تنوع ذاتی محصولات کافی شاپ‌ها، این مراکز را به یکی از پرطرفدارترین اماکن عمومی در میان جوانان تبدیل کرده است.

تیم پیشنهادی با تکیه بر: سوابق کاری و دوره‌های آموزشی طی شده. قابلیتهای ویژه و منحصر به فرد در ارائه محصولات. روش‌های نوین بازاریابی مورد نظر. ظرفیت تنوع دهی به محصولات با استفاده از خصوصیت انعطاف‌پذیری آن، رضایت خاطر و وفاداری مشتریان خود را تضمین خواهد نمود.

محیط آرام و دور از هیاهوی شهر در مکان مورد نظر، شرایط آن از لحاظ توانایی اقتصادی ساکنان و موقعیت واحد به لحاظ نزدیکی به خوابگاه دانشویان [دانشگاه خواجه نصیر] جلب و جذب مشتری و فروش مناسب را نوید می‌دهد.

Image result for ‫کافی شاپ‬‎

برای دریافت ادامه مطالب (بافرمت ورد-قابل ویرایش -۱۴صفحه)لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.

 http://file-folder.ir/1396/04/18/دانلود-پروژه-کار…ی-تاسیس-کافی-شاپ/ ‎

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی