فایل بلاگ2

مقاله،تحقیق،پروژه،نمونه سوال،کتاب و سایر مطالب برای اساتید دانشجویان معلمان

فایل بلاگ2

مقاله،تحقیق،پروژه،نمونه سوال،کتاب و سایر مطالب برای اساتید دانشجویان معلمان

فایل بلاگ2

ما در این بلاگ سعی نموده ایم با ارائه انواع مطالب علمی برای اساتید،دانشجویان،معلمان،و سایر اغشار جامعه پاره ای از مشکلات علمی و تحصیلی آنان را برآورده کنیم امیدوارم با کمک شما دوستان به این هدف دست یابیم با تشکر

بایگانی

تحقیق آسیب ‏هاى روان‏شناختى اینترنت

سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۲۳ ق.ظ

تحقیق آسیب ‏هاى روان‏شناختى اینترنت:

تحقیق روانشناختی اینترنت:

تحقیق رشته کامپیوتر و IT- آسیب ‏هاى روان‏شناختى اینترنت-WORD

قیمت فقط ۲۵۰۰ تومان

بى شک، رشد روزافزون اینترنت فواید و اهمیت غیر قابل انکارى دارد، چندان که در دوران حاضر، نقش محورى اینترنت چنان اساسى است که بدون آن امکان برنامه ریزى، توسعه و بهره ‏ورى در زمینه‏ هایى چون: فرهنگى، اجتماعى، اقتصادى و علمى در جهان آینده امکان‏پذیر نخواهد بود. با وجود این، نباید از پیامدهاى ناگوار و مخرب آن به‏ ویژه در زمینه‏ هاى اجتماعى و فرهنگى غافل ماند.

به دیگر سخن، اینترنت با همه خوبى‏ها و فوایدش، از کاستى‏ ها و آسیب‏هایى نیز برخوردار است که همگان به ویژه دولت‏مردان، سیاست‏گذاران و اولیا و مربیان و والدین باید بدان واقف باشند. البته سخن گفتن از آسیب‏هاى اینترنت به معناى نفى این پدیده و نگاه منفى بدان نیست؛ بلکه واقعیت این است که اینترنت داراى کارکردهاى مثبت و منفى مى باشد که پاره‏اى از کارکردهاى مثبت را در مقاله پیشین بیان کردیم و اکنون به بیان برخى از آسیب‏هاى آن مى پردازیم.

آسیب شناسى اینترنت، همچنان که از عنوان آن پیداست، عنوانى کلى و وسیع است، چندان که مى‏توان آن را از رویکردها و ابعاد مختلف مورد مطالعه و بررسى قرار داد؛ براى مثال، در بُعد فنى آسیب‏هایى نظیر امنیت شبکه‏ اى و نرم‏ افزارى در برابر ویروس‏ها و نفوذگرها (هکرها)، برنامه‏ نویسى‏هاى گوناگون و گاهى غیر استاندارد، همچنین در ابعاد مختلف دیگرى چون ابعاد سیاسى و بررسى مسائلى مانند تاثیر اینترنت بر مرزهاى ملى، دموکراسى و آزادى، در بُعد اقتصادى مباحثى از قبیل: اینترنت و بازارهاى الکترونیکی و تاثیر آن در جهانى شدن و اقتصاد جهانى و ابعاد گوناگون دیگر را مى‏توان مطرح کرد. اما در این نوشتار فقط به آسیب ‏هاى روان‏شناختى اینترنت اشاره خواهیم کرد.

Image result for ‫آسیب های اینترنتی‬‎

برای دریافت ادامه مطالب لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.

 http://file-folder.ir/1396/04/20/تحقیق-آسیب-‏هاى-…ن‏شناختى-اینترنت/ ‎

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی