فایل بلاگ2

مقاله،تحقیق،پروژه،نمونه سوال،کتاب و سایر مطالب برای اساتید دانشجویان معلمان

فایل بلاگ2

مقاله،تحقیق،پروژه،نمونه سوال،کتاب و سایر مطالب برای اساتید دانشجویان معلمان

فایل بلاگ2

ما در این بلاگ سعی نموده ایم با ارائه انواع مطالب علمی برای اساتید،دانشجویان،معلمان،و سایر اغشار جامعه پاره ای از مشکلات علمی و تحصیلی آنان را برآورده کنیم امیدوارم با کمک شما دوستان به این هدف دست یابیم با تشکر

بایگانی

پاورپوینت مطالعات خانه سالمندان

سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۳ ب.ظ

پاورپوینت مطالعات خانه سالمندان:

پاورپوینت:

قیمت فقط ۲۵۰۰ تومان

شرح مختصر:

جهت طراحی هر چه بهتر خانه سالمندان ، بررسی و مطالعه چند نمونه انجام شده ضروری به نظر می رسد. در این قسمت به معرفی دو نمونه خانه سالمندان در آمریکا،خانه سالمندان در حاشیه دریا اقامتگاه سالمندان ”میذوویو“(کانکی،ایلینویز)پرداخته شده است.

خانه سالمندان در حاشیه دریا(ساحل نیوجرسی):
این خانه با دقت زیاد برای کیفیت زندگی سالمندان طراحی شده است. در این مجموعه، طراح به نیاز های خاص سالمندان ساکن در آنجا توجه زیادی داشته و واحدهای خصوصی را در واحدهای یک نفره و دو نفره با تقسیم بندی های مشخص بوجود آورده است. مبلمان ثابت واحدها، حمام و راهروها به گونه ای است که به گونه ای است که به آنها این احساس را می دهد که در محیط زیست جدید دارای استقلال اند و ارزش وجودیشان مورد توجه است.
چهار اتاق غذاخوری مجزا در مکان های مختلف طراحی شده است که سالمندان می توانند از هر یک ازآنها در زمان های مختلف روز استفاده نمایند.
این طرح در سال ۱۹۹۴ به بهره برداری رسیده و ظرفیت سکونت ۱۲۰ سالمند را در دو طبقه داراست.

اقامتگاه سالمندان ”میدوویو“(کانکی، ایلینویز):
این ساختمان از ۲۶ واحد یک نفره یا دو نفره تشکیل شده و نهایت طراحی در آن بکار رفته است. هر دو واحد بصورت یک واحد همسایگی به هم متصل اند و همگی به یک هال مرکزی و اصلی که اتاقهای غذاخوری ، نشیمن ، ورودی اصلی و فضاهای پشتیبانی در آنجا قرار دارد، ارتباط دارند. واحدهای همسایگی دردو طرف راهرویی قرار گرفته اند که پهنای آن ۸/۷ متر است.
نور پردازی در این ساختممان ( اتاق ها) راهروها، رختشویخانه ، حمام،…) با نصب چراغ های سقفی تأمین می شود. هر یک از واحدهای مسکونی دارای یک در ورودی عقب نشسته و پنجره خلیجی است که پنجره ها علاوه بر ایجاد دید و منظر و جهت یابی ، بین هر ذو واحد کناری ارتباط بصری ایجاد و سالمندان را به داشتن ارتباط اجتماعی با یکدیگر تشویق می کنند.این ساختمان در سال ۱۹۹۵ به بهره بررداری رسیده است و ظرفیت سکونت ۵۰نفر را دارد.

_ دیاگرام درمانی خانه سالمندان

_ دیاگرام اقامتی خانه سالمندان

_ دیاگرام فرهنگی خانه سالمندان

_ دیاگرام اداری خانه سالمندان

_ دیاگرام خدماتی خانه سالمندان

_ ارائه نمونه های موردی خانه سالمندان و تجزیه و تحلیل آنها

Related image

برای دریافت فایل لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.

http://file-folder.ir/1396/04/27/پاورپوینت-مطالعات-خانه-سالمندان/ ‎

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی