پاورپوینت مدیریت برنامه های حمایتی د رورزش قهرمانی
مدیریت برنامه های حمایتی در ورزش قهرمانی:
چرا یک فرد حاضر است برای یک کفش ورزشی ۱۵۰ دلار هزینه نماید؟
چرا در برخی کشورها هزینه های ورزش و فعالیت بدنی بخش قابل قبولی از سبد اقتصادی خانواده را به خود اختصاص میدهد؟
چرا در برخی کشور ها صنعت ورزش ، دو برا بر صنعت خودروسازی و هفت برابر صنعت سینما ،رشد پیدا کرده است؟
چرا سی ثانیه تبلیغات در زمان پخش مسابقات, سه میلیون دلار ارزش دارد؟
چرا فلوکس واگن ۱۰۰ میلیون دلار به المپیک چین کمک می نماید
حامیان از قدیم بوده اند ولی امروز نیاز به آنها بیشتر احساس می شود، چون هزینه ها و توقعات بیشتر شده است .
اولین حمایت کننده گان پادشاهان بودند .
- تفریح
- بزرگ جلوه دادن خود
- سخاوتمند جلوه دادن
بخشی ازعناصر تبلیغاتی بازاریابی
سر در گمی رایج بین مفاهیمی چون ، صدقه ، احسان ، پشتیبانی و کمک
مسابقات راگبی انگلیس ، هینز ، ITV ،شرکت سونی
برای دریافت ادامه مطالب لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.
http://file-folder.ir/1396/05/30/مدیریت-برنامه-ها…تی-در-ورزش-قهرما/