فایل بلاگ2

مقاله،تحقیق،پروژه،نمونه سوال،کتاب و سایر مطالب برای اساتید دانشجویان معلمان

فایل بلاگ2

مقاله،تحقیق،پروژه،نمونه سوال،کتاب و سایر مطالب برای اساتید دانشجویان معلمان

فایل بلاگ2

ما در این بلاگ سعی نموده ایم با ارائه انواع مطالب علمی برای اساتید،دانشجویان،معلمان،و سایر اغشار جامعه پاره ای از مشکلات علمی و تحصیلی آنان را برآورده کنیم امیدوارم با کمک شما دوستان به این هدف دست یابیم با تشکر

بایگانی

مقاله بازىهای بومی ومحلی

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۳۵ ق.ظ

مقاله بازىهای بومی ومحلی:

مقاله :درباره ی بازی بعضی از پژوهندگان گفته اند که نزد انسان چون حیوان مبنای غریزی دارد مک دوگال بازی آدمی را ناشی از غریزه ی تعدی او می داند و صفت رقابت و جنگجویی را که با اکثر بازیها قرین است شاهد مثال می آورد .

راس معتقد است اشتیاق مردم امروزی به بازی از عطش غریزی حاکی است چه در دنیای یکنواختو زندگی شاق و مالل انگیز کنونی بازی فرد را از امور عادی حیات منصرف می کند و به اموری تازه که مطبوع طبع است معطوف می دارد . استانلی هال بازی را یادآور تجارب نخستین و کهنترین نژادهای انسانی می پندارد . برخی دیگر بازی را گسترش فعالیتهای آدمی که ذاتا لذت بخش باشد محسوب می دارند و برآنند که غایت بازی را در خود آن باید جست که اینگونه فعالیتها به نفسه رغبت آور و خوشایند است . کارل گروس معتقد است بازی فرد را آماده ی ایفای نقش های آینده می کند و احترام به مقررات و انضباط را به او می آموزد و به همدستی و همکاری با همگنان خو می دهد ولی در حقیقت هدف اصلی رهایی از انقباض درونی و فشارهای زندگی و به خوش گرایی و خویشتن نوازی است .

ازی نیروهای اضافی را که سر بار تن و جان است به مصرف کارهای دلپذیر می رساند و ذهن را از مشغله های گران روزانه پاکیزه می نماید و از این راه به تجدید قوا یاری می کند . چون در بازی بیش از یک نفر دخالت دارد آن را مانند بسیاری از مظاهر فرهنگی مایه ی همبستگی افراد دانسته و گفته اند بازی آدمی را با گروه و جامعه پیوند می دهد .

برای دریافت این فایل لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.

http://file-folder.ir/1396/04/22/بازىهای-بومی-ومحلی/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی